سرخط خبرهای سازمان

مهدی مقدری در مصاحبه با ایسنا: مردم پیام مناظره ها را دریافتند / بعد از مناظره ها استقبال از ستاد روحانی بیشتر شد

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی گفت: در فضای مجازی با چند میلیون ایرانی کاربر بیشتر شاهد شور انتخاباتی هستیم هرچند در هفته پایانی منتهی به انتخابات قطعاً آن موج انتخاباتی در سراسر کشور به وجود می‌آید.

مهدی مقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات، اظهار کرد: با توجه به اینکه روند انتخابات ریاست جمهوری بیشتر در طول ۳ هفته است اصولاً در هفته اول بحث‌های آماده‌سازی و پشتیبانی ستادی انجام می‌شود و تا فضا انتخاباتی شود کمی زمان می‌برد. در این سال‌ها شاهد هستیم که فضای انتخاباتی با آمدن شبکه‌های مجازی و به ویژه تلگرام بیش از اینکه در عرصه خیابانی محسوس باشد بیشتر در فضای مجازی کنشگری می‌کند.

وی افزود: به هر حال در فضای مجازی چند میلیون ایرانی کاربر هستند به همین دلیل در این فضا بیشتر شاهد شور انتخاباتی هستیم هر چند در هفته پایانی منتهی به انتخابات قطعاً آن موج انتخاباتی در سراسر کشور به وجود می‌آید.

دبیر کل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در خصوص مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری، تصریح کرد: این مناظره‌ها یک فضای خاصی را ایجاد کرد به‌طوری که به طرفین ماجرا و حامیانشان نشان داد که کدام کاندیداها برنامه و تجربه بهتری دارند و کدامشان بدون برنامه هستند و عمدتاً بر اساس وعده‌ها کمپین خودشان را اداره می‌کنند.

مقدری افزود: مردم انتظار مناظره‌های پرشورتری را داشتند، اما روحانی به عنوان رییس جمهور مستقر یک سری محدودیت‌هایی را دارد و نمی‌تواند تمام موضوعات خود را اعلام کند و در عین حال سعی کرده که فضای دوقطبی منفی و سیاهی را که مقام معظم رهبری هشدار داده است پایه گذاری نکند، اما رقبای ایشان سعی دارند این فضای دوقطبی را ایجاد کنند و با سیاه نمایی دولت و تقسیم‌بندی مردم به جامعه درصدی تلاش کرده‌اند که این فضای دوقطبی را دامن بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مناظره‌ها پیام روشنی داشت، گفت: در کل مردم آن پیامی را که باید از این دو مناظره می‌گرفتند دریافت کردند. بعد از مناظره‌ها ستاد روحانی با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شده است.

وی ادامه داد: همواره در فضای تبلیغاتی به دلیل محدودیت‌هایی که برای جریان‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو وجود دارد از جمله تخریب بنرهای تبلیغاتی و منابع مالی کم هیچ‌گاه اصلاح طلبان در حوزه تبلیغات ادعای این را نداشتند که سطح شهرها را در دست داشته باشند. هم‌اکنون نیز تنها این بنرهای روحانی است که در سطح شهر پاره می‌شود که این بداخلاقی انتخاباتی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا